Google+




Reconditionari Injectoare Benzina


Piesele auto cu injectie sunt de doua feluri, benzina si motorina. Pentru injectie benzina: pompa alimentare combustibil, injectoare, sonde nivel, supape presiune iar pentru injectie motorina sau diesel: duze injector, injectoare, sonde nivel, pompe injectie, regulatoare presiune, pompe combustibil, supape presiune si regulatoare presiune. Primul motor cu injectie directa pe benzina a fost montat pe un motor de VW.


Va dorim cat mai putine situatii neplacute. Daca intampinati probleme, va asteptam.
Preturile noastre sunt fara concurenta!


Reparatii Turbosuflante, Diagnoza, Tester si Montaj !





Reconditionari injectoare benzina



La sistemele cu injectie directa de benzina, carburantul este injectat direct in camera de combustie. In acest context se vorbeste despre un proces de amestecare interna pentru ca amestecul inflamabil dintre carburant si aer se formeaza abia in camera de combustie.

Spre deosebire de propulsorul pe motorina, la cel obisnuit pe benzina cu formarea exterioara a amestecului, la care injectia carburantului si formarea amestecului se realizeaza in galeria de admisie, ceea ce inseamna in afara cilindrului. Conteaza foarte mult daca doriti sa achizitionati dumneavoastra personal piesa sau apelati la service. Cel mai indicat este sa apelati la service, deoarece noi va putem oferi informatii si solutii optime pentru orice situatie.


Exista injectia monopunct si multipunct la masini. Injectia monopunct inseamna un singur injector in planul galeriei de admisie iar injectia multipunct inseamna de obicei cate un injector pe cilindru. Indiferent de diesel sau benzina, injectorul are un rol extrem de important si functionarea optima lui este esentiala.