Google+



Adresa: Str. Mosoaia, nr. 33, sector 4, Bucuresti Telefon: 021 460 58 57
Mobil: 0724 470 470 ; Fax: 021 460 58 58 ; Persoana de contact: Matei Costin



Articole Reconditionari Turbosuflante


Compresorul - Provocarile De Design

>>

La prima vedere, compresorul este o piesa relativ banala. O carcasa cu forma specifica, ce ascunde o roata si un tub de aspiratie.

Cand se pune insa in miscare, banalitatea asta face uz de cateva dintre principiile de baza ale termodinamicii!

Legea gazului ideal, de pilda, ne invata ca presiunea unui gaz inmultita cu volumul ocupat de acesta si impartita apoi la temperatura lui este intotdeauna o constanta!

PV/T=Constant

Plictisitor, nu?

Exista totusi o legatura cu modul in care este conceput compresorul.

[...]



_________________________________________________________________

Probleme cu turbosuflanta sau...?

>>

In cele mai multe cazuri, turbosuflantele se defecteaza din cauza unor probleme de natura mecanica sau atunci cand apar blocaje (murdarie sau reziduuri acumulate in exces in anumite zone).

Cum reparatiile la acest capitol se pot dovedi costisitoare, adesea suntem tentati sa suspectam turbosuflanta de la primele simptome (precum fumul in exces, supraincalzirea motorului si pierderile de putere sau scurgerile de ulei).

Desi acestea sunt semne ale unor probleme cu turbosuflanta, ele pot, la fel de bine, sa semnaleze si defectarea altor componente.

Iata, asadar, 11 probleme si manifestarile lor [...]



_________________________________________________________________

Cand se defecteaza turbosuflanta

>>

Turbosuflantele reprezinta astazi o componenta esentiala a motoarelor diesel. Prin urmare, sunt special concepute pentru a oferi performante optime, conform parametrilor de functionare ai motorului. Mentinerea turbosuflantei si a sistemelor asociate ei in stare buna va avea, asadar, un impact direct si semnificativ asupra performantelor intregului vehicul [...]



Roata compresorului - Elemente de design

>>

Din moment ce compresorul functioneaza ca o pompa de aer, roata acestuia este elementul central. Fabricata dintr-un aluminiu tratat, prin turnare directa, rolul ei este de a aspira aerul care vine dinspre filtrul de aer.

Atat forma specifica a carcasei, cat si forta centrifuga pe care o genereaza viteza mare cu care se invarte roata, permit aspirarea eficienta a aerului, de la filtrul de aer inspre galeria de admisie a motorului [...]



_________________________________________________________________



Alte 10 probleme si manifestarile lor

>>

Mesajele pe care le primim pe pagina noastra de Facebook, prin care diferite persoane ne descriu problemele pe care le intampina si intreaba care ar putea fi cauza, ne-au motivat sa va prezentam o noua serie, cu alte probleme mai mult sau mai putin comune.

Daca nu ati gasit raspunsurile pe care le cautati in prima serie, poate ca acest al doilea tabel va mai rezolva din nelamuririle pe care le aveti. [...]

_________________________________________________________________



Masini, motoare, turbosuflante noi in 2016

>>

Ce ne aduce nou anul 2016 in materie de masini noi si puteri noi sub capota? Perdeaua a cam fost data la o parte inca de la sfarsitul lui 2015, la Salonul Auto de la Los-Angeles. Facem, totusi, o scurta recapitulare si aici, ca sa stim pe ce vom sta cu ochii in noul an [...]